پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا

پیام مدیر سایت :

محل نمایش تبلیغات شما محل نمایش تبلیغات شما

پاسپورت دومینیکا و درخواست اخذ ملیت و پاسپورت کشور دوم طی سال های اخیر برای ایرانیان افزایش داشته است. گرفتن تابعیت کشوری که اعتبار پاسپورت بالایی دارد برای ایرانیان که مایل به روابط بین الملل گسترده، ورود به حوزه ها و عرصه های معتبر خارجی و دنبال فرصت های جهانی برای پیشرفت و ارتقا سطح زندگی خود و خانواده خود در تمام زمینه های تحصیلی، سرمایه گذاری و رفاهی زندگی هستند بهترین گزینه است.

کشور دومینیکا جزیره ای واقع در دریای کارائیب با جمعیت حدود ۷۲۰۰۰ نفر و رتبه سی و چهارمین پاسپورت قدرتمند جهان در سال ۲۰۲۱ به آن اعطا شده است.با داشتن پاسپورت دومینیکا امکان سفر به بیش از ۱۴۰ کشور که مقصد محبوب گردشگران در سراسر جهان است را بدون ویزا خواهید داشت بطور مثال سفر به انگلستان، کشورهای اروپایی عضو شینگن و بسیاری از مقاصد محبوب ایرانیان با پاسپورت دومینیکا بدون ویزا امکان پذیر است. همچنین میتوان با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا به راحتی برای ویزای توریستی، بیزینسی و تحصیلی امریکا یا کانادا اقدام کنید و با توجه به دو ملیتی بودن نیازی به ارائه مدارک گسترده، صرف زمان طولانی برای دریافت پاسخ از سمت سفارت خانه ها و احتمال پایین دریافت ویزا را نخواهید داشت و به راحتی میتوانید روادید ده ساله مولتی امریکا یا کانادا را در پاسپورت دومینیکای خود داشته باشید.

با صرف هزینه ای معقول در مدت زمانی کوتاه دریافت پاسپورت دومینیکا انجام می پذیرد. اخذ پاسپورت دومینیکا با توجه به زمان و هزینه در قیاس با سایر کشورهای اروپایی یا امریکایی که شخص یا با سرمایه گذاری های هنگفت یا ثبت شرکت که نیازمند دانش و تسلط کافی به بازارها و قوانین مالیاتی کشور دوم است و همچنین اثبات سود دهی تجارتش برای کشور مقصد و پس از سالیان متمادی و شرط اقامت چندین ساله در کشور مورد نظر امکان پذیر است قابل مقایسه نبوده و متقاضی در مدت زمان چهار ماه و بدون مدارک خاص و پیچیده تابعیت و پاسپورت خود را دریافت می نماید.

همچنین داشتن مدرک تحصیلی یا دانش زبان و الزام زندگی و سکونت ۵ ساله یا بیشترکه در بسیاری از کشورها جهت اخذ تابعیت ضروری است ، برای داشتن پاسپورت دومینیکا لازم نبوده و به هیچ کدام ز این موارد نیازی نیست و فقط در ۱۲۰ روز میتوانید با صرف هزینه پاسپورت و شهروندی کشور دومینیکا را داشته باشید و حتی نیازی به اخذ اقامت اولیه یا حضور شما در دومینیکا نیست.

لازم به ذکر است افتتاح حساب های بانکی بین المللی برای ایرانیان به خصوص برای تجار، صاحبین صنایع و کارافرینان از اهمیت بالایی برخوردار است که با توجه به شرایط بانکی کشور و قوانین سخت گیرانه برای اتباع ایرانی این امکان به راحتی فراهم نیست؛ ولیکن با در دست داشتن پاسپورت دومینیکا می توانید حساب بانکی افتتاح کنید و از مزایای یک حساب بین المللی بانکی در هر کجای جهان که هستید استفاده کنید.

همیشه مهاجرت به امریکا، کانادا و استرالیا برای شهروندان ایرانی که علاقه و امکان مهاجرت را دارند یک دغدغه بوده است؛ اما همواره این مهاجرت ها با مسائلی و مشکلاتی نیز همراه بوده است که در طی سال های اخیر با توجه به مسائل سیاسی و اقتصادی، چالش برانگیز تر گردیده است. اخذ پاسپورت دومینیکا این امکان را برای شما فراهم نموده است تا بتوانید با تسهیل روند درخواست ویزا به ۳ کشور پر طرفدار جهت مهاجرت، ویزای ۱۰ ساله ی خود را بدون چالش های پیش رو دریافت نمایید.



بازدید : 377
پنج شنبه 26 خرداد 1401 - 3:6
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: